HULPMIDDELENVERSTREKKERS EN REVALIDATIETECHNISCHE BEDRIJVEN

HULP
MIDDELEN-
& REVALIDATIE
TECHNISCHE BEDRIJVEN

Door de bedrijfsprocessen en informatiestromen in één systeem te integreren, kunt u activiteiten efficiënter, sneller en transparanter uitvoeren. Abecon Zorg ondersteunt uw gehele bedrijfsvoering: van klantcontacten, en orderverwerking tot facturatie en declaraties. Zo kunt u alle processen rond aanvragen, indicatiestelling, machtiging, levering en declaratie stroomlijnen. Dit biedt veel voordelen, zoals productiever en prettiger werken. Zo kunt u meer tijd aan uw cliënten besteden. Ook kunt u beter voldoen aan de Zorgverzekeringswet en de Wet maatschappelijke ondersteuning.

GOEDLOPENDE BEDRIJFSPROCESSEN

Vanuit uw cliënt- en vakkennis biedt u oplossingen en service die de vrijheid en onafhankelijkheid van de gebruikers van (mobiliteits)hulpmiddelen zo goed mogelijk waarborgen. Anti decubitus matrassen, bedden, bad- en toilethulpmiddelen en inrichtingselementen bijvoorbeeld. Of op maat gemaakte wandelstokken, rollators, loophulpen, krukken, scootmobielen en individueel aangepaste elektrische rolstoelen. Met Abecon Zorg kunt u alle bijbehorende kernprocessen besturen. Van inkoop, vervaardigen, aanmeten, afleveren, reconditioneren, assembleren, onderhoud, reparaties en service tot het afhandelen van de machtigings- en declaratieprocessen.

ÉÉN SYSTEEM VOOR DE GEHELE BEDRIJFSVOERING

Onze geïntegreerde totaaloplossing ondersteunt alle bedrijfsprocessen van hulpmiddelenverstrekkers en revalidatietechnische bedrijven. Hiertoe is het succesvolle Microsoft Dynamics NAV-platform aangevuld met specifiek voor uw branche ontwikkelde functies. Zo kunt u efficiënt cliëntgegevens beheren en de administratieve zaken soepel afhandelen. En snel schakelen op basis van een realtime overzicht van de hulpmiddelenvoorraad. Zowel voor uw eigen voorraad als voor de middelen die u van en voor derden beheert. Kortom: alle benodigde ondersteuning voor een efficiënte bedrijfsvoering.

 

ENKELE VOORDELEN

  • Alle benodigde functies voor in- en verkoop-, calculatie-, productie-, leverings-, aanmeet- en instel-, service-, declaratie- en verantwoordingsprocessen
  • Ondersteuning winkels
  • Ondersteuning van proefplaatsingen, korte en langdurige uitleen en verhuurprocessen, met proactieve aansturing van herindicaties en bewaking van uitleentermijnen
  • Ondersteuning van de communicatie met de gebruikers, fabrikanten, voorschrijvers, therapeuten, leveranciers, zorgverzekeraars, gemeenten, centrale administratiekantoren (CAK’s) en instellingen
  • Standaardfuncties als machtigingsaanvragen, hulpmiddelenhistorie, tracking & tracing, depotbeheer, onderhoud en reparaties, terugkoop, aanpas- en retourorders, uitleen en verhuur en transport
  • Afstemming van activiteiten en declaraties op contractafspraken met verzekeraars, gemeenten en andere geldverstrekkers
  • Actuele management- en stuurinformatie en beheersing van de veiligheid, kwaliteit en kosten