MEDISCHE SPECIAALZAKEN

EEN ESSENTIËLE SCHAKEL IN DE ZORGKETEN

MEDISCHE
SPECIAAL
ZAKEN

EEN ESSENTIËLE SCHAKEL IN DE ZORGKETEN

Medische speciaalzaken vormen een essentiële schakel in de zorgketen door cliënten te voorzien van de juiste benodigdheden voor diabetes, incontinentie, stoma- en wondverzorging en bijvoorbeeld tracheacanules. Hun advies, instructie en begeleiding draagt in belangrijke mate bij aan het adequaat toepassen van medische hulpmiddelen. Abecon Zorg biedt een integrale automatiseringsoplossing voor medische speciaalzaken die hun bedrijfsvoering efficiënt willen inrichten en aansturen. Op basis hiervan kunnen deze organisaties zich nog beter onderscheiden door persoonlijke aandacht voor cliënten en optimale service.

ÉÉN SYSTEEM VOOR DE GEHELE BEDRIJFSVOERING

Abecon Zorg is een totaaloplossing die alle bedrijfsprocessen van medische speciaalzaken ondersteunt. Hiertoe is het succesvolle Microsoft Dynamics NAV-platform aangevuld met branchespecifieke functies. Functies waarmee u efficiënt cliëntgegevens en contractafspraken met verzekeraars en andere geldverstrekkers beheert. En waarmee u snel schakelt op basis van realtime inzicht in de voorraad diabeteshulpmiddelen, incontinentie-, stoma-, wondverzorgings- en tracheamaterialen en de verbruiksaantallen. Kortom: alle benodigde ondersteuning voor een efficiënte bedrijfsvoering.

ZORGVULDIG WERKEN

Wanneer worden de diabeteshulpmiddelen afgeleverd? Zijn deze wondverzorgingsmaterialen op voorraad? Geldt een eigen bijdrage of kost een hulpmiddel meer dan de zorgverzekeraar vergoedt? Op al deze vragen heeft u snel antwoord. Want Abecon Zorg ondersteunt het hele proces van aanvraag, calculaties en machtigingen en declaraties tot en met inkoop en voorraadbeheer. Zo beschikt u altijd over betrouwbare informatie en de juiste inzichten om snel adequate beslissingen te kunnen nemen.

ENKELE VOORDELEN

  • Altijd en overal de beschikking over de juiste cliëntgegevens
  • Snelle artikelselectie en orderinvoer
  • Specifieke calculatiemogelijkheden en eenvoudige samenstelling van machtigingsaanvragen
  • Betere servicegraad en communicatie met cliënten door inzicht in actuele en historische gegevens
  • Real time overzicht van de voorraadposities en goederenstromen
  • Workflow-functionaliteit helpt medewerkers om activiteiten tijdig en correct af te handelen