SUPPORT DESK

REMOTE SUPPORT

Indien u support wenst van onze Support Desk of van één van onze medewerkers kunt u, in overleg met de betreffende medewerker, gebruik maken van de TeamViewer applicatie die u, via de keuze hieronder, kunt downloaden.

Nadat u heeft gekozen voor TeamViewer Abecon.exe wordt een venster getoond met de vraag of u het bestand wilt uitvoeren. Kies vervolgens voor “Uitvoeren”.

Het programma wordt hierna gedownload waarna automatisch een scherm verschijnt met daarin een ID en een Wachtwoord.
Deze gegevens geeft u door aan onze medewerker waarna hij of zij de controle over uw scherm kan overnemen. Vervolgens kan met u worden meegekeken, kunnen in overleg met u eventueel aanpassingen worden doorgevoerd of kunnen bestanden over en weer worden verzonden. Na afloop van de sessie sluit u het venster waarna de verbinding wordt verbroken. Toegang op afstand is alleen mogelijk indien het venster is geopend.

Langs deze weg kan Abecon u snel en optimaal ondersteunen in geval van eventuele problemen.

INCIDENT MELDINGEN

Met ons online supportsysteem kunt u opmerkingen, wensen en acute problemen gemakkelijk en snel vastleggen. Dit voorkomt miscommunicatie en garandeert een snelle oplossing: in geval van spoed binnen enkele uren, bij overige zaken binnen één werkdag.

Wanneer u nog geen gebruik maakt van onze online mogelijkheden, kan uw Abecon Account Manager u hiervan in detail de voordelen presenteren.

Kies voor één van de volgende mogelijkheden om in te loggen:
TOPdesk

ABECON PORTAAL

Dit portaal is bedoeld voor klanten van Abecon en biedt een platform om gegevens, documenten en andere informatie centraal op te slaan en te beheren. Er zijn verschillende portalen beschikbaar om u te ondersteunen:

Project portal